onsdag 22 juli 2009

"En random brud"

Det var ingen som visste när Malin egentligen skulle komma hem från USA. Hon hade sagt att det var en vecka senare än hon egentligen skulle komma. Bara jag visste. Hon rustade in i min lägenhet där jag, Desieé och Karin satt och chillade. "HEJ" utbrast hon. Desireé stelnade av chock. Karin brast i gråt. Dom visste inte att tjejen som varit borta ett helt år skulle komma inflygandes i lägenheten bara så där. Det var kul. Synd att jag inte fick med det på film. Så här såg det i alla fall ut när vi skulle överraska Malino, Andrea och Daniela:  

5 kommentarer:

Malin sa...

gillar desireés hesa röst också :)

Desirée sa...

HAHA ÅÅH TITTA MALINOOOO :D

FRUGAN DU VET VÄL HUR MAN STAVAR MITT NAMN?

karra sa...

KUUUL!

Malin sa...

Åhh! Jag gillar inte namn med flugskitar ovanför. Fattar aldrig vart man ska placera dom!

MALIN sa...

hahaha men ååååååååååååååååååååååååååh :D