tisdag 14 juli 2009

Home

Hemma bra, men Hultsfred bäst. Festival, det finns inget som är mer spännande. Jag har så otroligt roligt på festivaler. Träffar människor från alla möjliga ställen i landet. Och norskar. Norskar som snakke så man ikke förstår dem. Men det är en sådan skön stämning. Alla känner alla, fast egentligen känner man ingen alls. Jag trivs verkligen på festival. Men nu är jag hemma. Suckandes ska jag börja jobba i morgon igen. Och gå runt och längta till nästa fetsval, om ett år. Om man bortser från Storsjöyran då, förstås. Videoklipp och bilder kommer upp senare. Det gick nämligen inte att lägga över dem eftersom hårdisken tydligen var full. Så jag måste städa. Rensa ur. Men inga bilder eller filmer ska kastas, och absolut ingen musik. En extern hårddisk skulle sitta fint just nu. Det tänker jag införskaffa mig. Nu. Jag drar på stan. 

Förresten, måste bara säga att PSL:s serie "Sommaren med Lykke Li" lyser upp en trist vardag. 17 avsnitt, korta avsnitt. Men ändå, det är intressant. Och jag gillar det. 

Inga kommentarer: