onsdag 15 juli 2009

Trondheim, mitt nya hem?












Nu är jag riktigt peppad på att flytta från Östersund faktiskt. Till en ny stad, nytt folk, nya erfarenheter. Jag kan allt om Östersund, hela staden utan och innan. Det är inte lika spännande längre, även fast jag tycker om staden i sig. Trondheim blir fint. Sitter och läser på om staden just nu. Det är tydligen Norges tredje folkrikaste stad. Det finns ca 25 000 studenter i staden (bra, mycket ungdomar ska det vara). I övrigt bor det nästan 170 000 innevånare där. Alltså över fyra gånger så mycket som i Östersund. 
Tjejer, när drar vi? 

3 kommentarer:

karin sa...

helt seriöst, så skulle jag kunna åka nu. Eller kanske yran först. Men annars NU!

malin sa...

ja, ni kan ju dra i slutet av augusti kanske. eller aldrig :) stanna hemma i det trygga, mmmm :)

malinveronica sa...

Jag är peppad som få!